Saç Ozon Tedavisi

Saç ozon tedavisi saç köklerini uyararak saçtaki hücrelerin yenilenmesini ve çoğalmasını sağlar. Saç hücrelerini besleyerek saç dökülmelerini durdurmaya yardımcı olur. Ozon tedavisi saçlı deri için de oldukça etkilidir. Saçta oluşan kepekler bu tedavi sayesinde zamanla azalır ve gittikçe kaybolur. Çok sert ve çabuk kırılan saçları yumuşatarak daha kolay şekil almasını sağlar. Ozon tedavisi sağlığını kaybetmiş saçların tedavisinde oldukça kabul görmüş etkili yöntemlerden biridir.

Saç derisinde azalan saçların olduğu kısımlara ya da tamamen saçsız bölgelere uygulanan saç ozon tedavisi ile kılcal damarlardaki kan akışı çoğalır. Kan akışı oksijen artmasına yardımcı olduğundan saç kökleri beslenerek saç dökülmesi de yavaş yavaş durur. Tedavisi oldukça zor olan androjenik alopesi durumlarında ozon tedavisi sayesinde beşinci seanstan itibaren saç dökülmesinin durduğu gözlemlenmiştir. Tedavi devam ettikçe yeni foliküller de ortaya çıkmıştır. Çıkan yeni saçların ise koyu renkte olduğuna dair bulgular mevcuttur

Hangi Durumlarda Saç Ozon Tedavisi Uygulanır?

Saç ozon tedavisinin çeşitli saç problemlerini ortadan kaldırdığı bilinmektedir. Bu tedavinin uygulama alanları şu şekildedir:

• Farklı nedenlere bağlı olarak gelişen saç dökülmesi
  • Saçta kepeklenme ve kabuklanma
  • Saçlı deride alerjik hastalıkların olması
  • Saçlı deride mantar hastalıklarının olması

Saç Ozon Tedavisi Nasıl Uygulanır?

Saç ozon tedavisi iki aşamadan oluşur. İlk aşamada ozon tedavisi ile saçlı deri gözenekleri açılır. Daha sonra saç derisi, saç köklerindeki yağ, kir ve kalıntılardan kurtulduktan sonra özel olarak hazırlanmış solüsyonla masaj yapılır. Bir sonraki adımda Diode lazer ile hazırlanan karışım ile kıl köklerine lazer ışını verilir, böylece emilim sağlanır. Kir, boya gibi kalıntıların temizlenmesi sağlanır. Ozon tedavisi saçlı deriye uygulanırken ozon mezoterapi, ozon bone ve kan yoluyla ozon terapi yöntemlerinin hepsi bir arada uygulanır.

Saç Ozon Tedavisi Kimlere Uygulanmaz?

Ozon oldukça güvenilir bir tedavi yöntemidir. Doğru tekniklerle yapıldığı zaman neredeyse hiçbir yan etkisi görülmemektedir. Ancak bazı durumlarda ozon tedavisinin uygulama alanları kısıtlanabilir. Saçta ozon tedavisinin uygulanamayacağı durumlar şu şekildedir:

• Aşırı alkol tüketiminde,
  • Aşırı enzim salgılanması sonucu meydana gelen hipertroidi hastalarında,
  • Aşırı derecede kansızlık ve pıhtılaşma sorunu yaşayan kişilerde,
  • Dehidrogenaz enzimi eksikliğinde(Favizm),
  • Kronik pankreas iltihaplarında,
  • Beyin kanaması geçiren kişilerde,
  • Hamile ve emziren annelerde,
  • Yeni gelişme kalp enfarktüsü olan bireylerde uygulanmamasında fayda vardır.

Saç Ozon Tedavisi Uygulamasının Faydaları Nelerdir?

Saç ozon tedavisi faydaları arasında saçın iyileşmesi, saç köklerinin güçlenmesi, saç köklerinin kalınlaşması ve benzeri durumlar yer alır. Ozon tedavisi yoluyla saçkırana sebep olan bakteri ve mantar enfeksiyonlarının önüne geçilmiş olur. Boya ya da kimyasal madde kullanımı sonucu oluşan yıpranma ve kırılmalar önemli ölçüde onarılır. Saç dökülmesi ilk seanstan itibaren azalmaya başlar ve gitgide tamamen durur. Saç boyandıktan sonra saçlar yıkandıktan sonra bile görülmeyen kimyasal kalıntılar tamamen temizlenir. Saç derisindeki aşırı yağlanma dururken saçlar normal pH seviyesine döner. Bu tedavi deneyimli ve yetkin bir saç uzmanı tarafından yapıldığı takdirde kalıcı sonuçlara ulaşmak mümkündür. Fizyoestet Hair saç uzmanlarından oluşan ekibimiz saçta ozon tedavisini uygulamasını son teknolojik makinelerle ve doğru tekniklerle gerçekleştirmektedir. Saç ozon tedavisi sadece saç köklerini veya saç kırılmasını, incelmesini ya da dökülmesini tedavi etmekle kalmaz, aynı zamanda sedef hastalığı, seboreik dermatit, saç dökülmesi ve alopesi gibi diğer ciddi sorunların önlenmesinde de oldukça etkilidir. Saça hacim ve yoğunluk katmanın yanında kırık saç uçları problemini tedavi etmede fazlasıyla işe yaramaktadır.